• Webdesign Purmerend Hoorn Amsterdam en omstreken

Website of webapplicatie laten maken

Wij ontwikkelen niet alleen maatwerk webapplicaties, webshops, portalen, externe koppelingen en ander maatwerk voor onze eigen klanten maar ook voor collega webdesigners die niet in-house over de benodigde kennis en vaardigheden beschikken.

Gratis check van uw website

Website check

Technieken, toepassingen en het internet landschap veranderen per dag. Is uw website nog steeds up-to-date en houdt deze nog gelijke tred met de laatste ontwikkelingen? Vraag een gratis website check aan en wij vertellen u geheel vrijblijvend waar de verbeterpunten liggen.

Gratis website check aanvragen

Zoekmachine optimalisatie Purmerend Amsterdam en omstreken

SEO en SEA

Vindbaarheid bij de zoekmachines en bezoekersaantallen zijn bijna synoniemen. Wij zorgen dat uw site hoger in Google komt met een gratis SEO scan van uw website en een maatwerk SEO plan. Ook kunnen wij een Google Adwords campagne voor uw website op ons nemen en u hierin adviseren.

Gratis SEO check aanvragen

• Persberichten slecht voor SEO

Persberichten zijn altijd een populaire manier geweest om op basis van releante content op een externe site een link te krijgen naar je eigen website. Ook hier werd de op zich prima manier om iets te promoten om zeep geholpen doordat persberichten steeds meer werden misbruikt voor SEO doeleinden.

De teksten werden niet voor de lezers geschreven maar volledig SEO geoptimaliseerd voor zoekmachines. Content werd daardoor ondergeschikt aan SEO. Iets waar Google meer en meer vat op krijgt en penalty’s voor uitdeelt.

Hetzelfde verhaal geldt voor gastblogs. Ook hier hecht Google steeds minder waarde aan omdat deze ook in toenemende mate werden misbruikt om zoekmachines te misleiden. Ook hier zag en zie je steeds meer dat de content bijna niet meer te lezen/te begrijpen is maar puur voor de SEO geschreven wordt. Onnatuurlijk zinnene, veelvuldig gebruik van bepaalde keywords.

Het zijn in ieder geval methodes die wij bij Xperience Webdesign Purmerend nooit hebben gebruikt en ook nooit zullen gebruiken. Black hat SEO kan soms nog kortstondig voordeel opleveren, op de lange termijn krijgt Google op al deze praktijken vat en uiteindelijk levert het alleen maar (blijvende) schade op voor je website of domein.