• Webdesign Purmerend Hoorn Amsterdam en omstreken

    Website of webapplicatie laten maken

    Wij ontwikkelen niet alleen maatwerk webapplicaties, webshops, portalen, externe koppelingen en ander maatwerk voor onze eigen klanten maar ook voor collega webdesigners die niet in-house over de benodigde kennis en vaardigheden beschikken.

    Gratis check van uw website

    Website check

    Technieken, toepassingen en het internet landschap veranderen per dag. Is uw website nog steeds up-to-date en houdt deze nog gelijke tred met de laatste ontwikkelingen? Vraag een gratis website check aan en wij vertellen u geheel vrijblijvend waar de verbeterpunten liggen.

    Gratis website check aanvragen

    Zoekmachine optimalisatie Purmerend Amsterdam en omstreken

    SEO en SEA

    Vindbaarheid bij de zoekmachines en bezoekersaantallen zijn bijna synoniemen. Wij zorgen dat uw site hoger in Google komt met een gratis SEO scan van uw website en een maatwerk SEO plan. Ook kunnen wij een Google Adwords campagne voor uw website op ons nemen en u hierin adviseren.

    Gratis SEO check aanvragen

  • De route van Google naar een nieuwe klant.

    De route van vindbaar van uw website bij Google tot een bestelling of een verzoek tot contact via uw website is er één met vele hindernissen. Het mooie is, dat u al deze hindernissen kunt bedwingen. Deze route is onder te verdelen in vier stappen.

    1. Zorgen dat uw website vindbaar is bij Google. Het proces om dit te bewerkstellingen heet ‘zoekmachine optimalisatie’ of SEO
    2. Zorgen dat de zoekers bij Google op de link naar uw website klikken en niet uw vermelding in de zoekresultaten overslaan. Het aantal keren dat uw website in de zoekresultaten verschijnt en het aantal keren dat iemand ook daadwerkelijk op de link naar uw websit klikt heet de ‘Click through ratio (CTR)’. Deze CTR kunt u heel goed beïnvloeden door nauwkeurig de beschrijving van uw website te kiezen zoals deze bij Google in de zoekresultaten verschijnt. Zorg dat deze de interesse van de zoeker wekt waardoor hij op uw link klikt en dus op uw website terecht komt.
    3. Zorgen dat de bezoekers van uw website niet direct al bij de eerste pagina uw website weer verlaten. Oorzaak hiervan kan zijn dat ze een hele andere verwachting hadden van de website die ze bezochten. Zorg ervoor dat de omschrijving van uw website zoals deze in de zoekresultaten verschijnt niet misleidend is. Hierdoor voorkomt u teleurstelling bij de (be)zoeker. De verhouding tussen het aantal bezoekers van uw website en het aantal bezoekers dat direct na de 1e pagina weer uw website verlaat noemen we de ‘Bounce Ratio’. 1000 bezoekers per dag met een bounce ratio van 95% is dus niet goed. U moet in dat geval werken aan de omschrijving van uw website.Een hoge bounce ratio wordt door Google als een minpunt gezien en kan ten kosten gaan van de SEO van uw website.
    4. Zorg er voor dat uw website duidelijk, snel, volledig en correct is qua navigatie en content. Al deze factoren vergroten de kans dat de bezoeker een klant wordt of een prospect. De verhouding tussen het aantal bezoekers en het aantal bestellingen of contactaanvragen noemen we de ‘Conversion Ratio’.

    Als één van bovengenoemde factoren niet optimaal is, zal dat ten kosten gaan van de Conversion Ratio en de Conversion Ratio is waar alles om draait. Ook hier geldt dat de ketting zo sterk is als de zwakste schakel.

    © Xperience Internet Solutions, websites, maatwerk webapplicaties en SEO sinds 1995

    Vraag een gratis SEO scan van uw website aan!